måndag, december 07, 2009

Vilken jubileumsfest...

I lördags var det dags för Vismas jubileumsfest och det var verkligen fest. Peter Siepen var värd och så kom gänget från golden hits och underhöll oss vid middagen -jag älskar schalger- och maten ja den var helst fantastisk, till förrätt var det gösfilé med inbakad krabba och sen var det kräftsås till detta och så serverades det vitt vin till varmrätt serverades kalvytterfilé med tryffel och björnbärssky och en potatiskaka med potatis och västerbottenost och till detta serverades ett rött vin osm var sååååå guuudens gott (kommer inte ihåg vad det heter) och efterrätten var så champagnemousse med rårörda hallon och rullad choklad och kaffe och ett dessertvin som var som flädersaft. Ja och innan efterrätten serverades så var Tobias och Helena från Let´s Dance här och dansade lite för oss. Jag skulle ge nästan avd som för att få dansa med honom...ugga...Ja och efter middagen så kom väl bröderna Rongedahl upp på scenen och underhöll oss i 1-1,5 timme och sen var ju så klart Mr Siepen Dj på kvällen. Jag åkte hem kl 00,15 med bussen och det var fullt tillräckligt. En del människor chockde mig under kvällen, lite konstigt att vissa kan bete sig så, men ja med lite sprit i kroppen så är väl allt möjligt. Vi var hos en kompis innan festen och hade som lite förfest och tidigare på dagen så var vi på salongen och fixade håret, Ja när jag säger vi i detta sammanhang så menar jag Hampus, Cornelia och jag, så nu är jag mörk igen, jag är supernöjd!
Igår var vi på julbord på Korrö och idag har jag magkatarr, men jag har varit och köpt novalucol så nu ska det väl ändå gå över.
Nu rä det dags att jobba lite igen, jag ska slyta lite tidigare idag för jag/vi ska på utvecklingssamtal på dagis och detta ska blir så spännanden att lyssna på jag har tom skivit lite på lappen som jag fick hem.

Sköt om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar