måndag, mars 01, 2010

Är det så här det känns att bli vuxen...

....då förstår jag inte varför människor har 30 års kris. Jag vaknade som vanligt idag vid 0450 och kände mig precis som vanligt, kanske lite lite tröttare men det berodde nog snarare på att Cornelia varit vaken till 0030 än på att jag har blivit 30. Varför är den magiska gränsen till "vuxenvärlden" vid 30? Ja nä det har varit en helt vanligt dag, jag har jobbat varit hos tandläkaren och spanat in batteriladdare på clas olsson, okej då lite annorlunda har det varit, jag brukar inte vara hos tandläkaren och jag brukar inte spana efter batteriladdare på clas olsson....Jag hade inte några hål förresten om det var någon som undrade. I lördags kom tjejjerna med paj och sallad och vin sen åkte vi till KOsta Spa och hade en fantastikst härlig dag i badet efetre ett hemskt träningspass, nä det var inte hemskt men det är hemskt idag för jag har fortfarande träningsvärk. Efter badet blev det cesarsallad i glasbaren och sen var det trubadur och trevligt sällskap resten av kvällen. Jag hade så väldans trevligt det är inte alla som får uppleva hur det är att ha så fantastiska vänner som jag har för det träffade mitt i prick. Tack underbara ni! Nu ska jag ta och vara lite vuxen och kolla på den sista OS sändningen sen väntar sängen.

Over and Out
Peace and Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar