måndag, mars 08, 2010

Härliga måndag

eller inte, jo solen skiner och det är kallt ute, helgen har varit så bra även om det blir stök och stimm så är det ändå kul när man får alla samlade, för i helgen var verkligen alla hemma. Sen hade jag Me&I party i söndag och det var som alltid lika trevligt, Camilla som kommer är bara så bra, vilka mysiga kläder de har tagit fram, jag kan inte säga att jag tycker att allt är jättebra och fint men mycket av det jag köpte mig ett par nya knickers ett par svarta för mina grå har jag verkligen använt.
Ja jag fick min cykel i lördags och så fick jag även en digital fotoram och den var verkligen superfin - eller snarare riktigt snygg - TACK ALLA för de fina presenterna.
Cornelia var oxå lite trött idag när vi skulle stiga upp, hon älskar när hela huset är fullt med barn så hon kan leka leka leka och visa sitt rum som hon är så stolt över - jag bara längtar till den dagen då vi ska renovera det rummet så hon kan få lite roligare färger och mönster på väggarna, nu är det bara en gul tapet med en bård på som jag verkligen inte gillar i gult och guld....mmm så snyggt inte, iallafall inte i ett barnrum. Jag vill ha vita väggar och en fodvägg med annat kul på...Nä hä nu är det dags att köra järnet sista timmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar