fredag, mars 12, 2010

Fredag kl 14,00

och de flesta har gått för dagen, det är underbart. Ikväll är det rockfest som gäller och det ska bli väldigt trevligt, även om jag älskar att vara hemam med min familj och mys och bara sitta ner vid TV och ha det bra. Ska hem till H idag och göra mig iordning, fick låna en T-shirt av Hampe (tack så mycket) med Metallica och sen blir det bara 80 tals frillan och sen lite svarta jeans och så. I morgon ska jag och Cornelia åka till lillasyster i Växjö och ha mys mys hela dagen, får se om Hampus kommer in på kvällen eller om man hellre tar det lugnt hemme i soffan. Stackarn var helt slut igår, somnade vid 19,00 ungefär samtidigt som Cornelia jag lät dem sova hela kvällen, det var så tyst och lugnt hemma bara hunden som sällskap. Han såg lite piggare ut idag så det gjorde nog honom gott att sova älsklingen.
Dags för sista rycket nu.

Puss och Kram

Rock On!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar