onsdag, mars 10, 2010

onsdag

detta har nog varit den segaste dagen på länge. Ja men vädret har ju blivit bra iallafall. Längtar hem idag som faan. Ska laga köttfärssås och pasta idag och i morgn är det utbildning igen, ska bli trevligt me laijk CM. Har inte fått något sålt idag tyvärr men men dagen är inte slut än fast snart hoppas jag. Helena har köpt så häffiga skor, jag skulle gärna vilja ha nya jag oxå, får se omjag hittar några som passar. På fredag är det rockfest och det ska bli riktigt trevligt kom på att jag har ju en svart hatt jag kan använda och så får det bli. Nä men det verkar inte som om jag kommer att få nått sålt idag, I morgon är det som sagt utbildning så ja nä jag ger upp nu - får väl fortsätta ringa och se om det finsn nån vänlig själ som är lite intresserad iallafall :) Nä ingen bar dag idag...

Tur att solen skiner.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar