torsdag, mars 18, 2010

Förkyld

som tusan skulle jag vilja säga. Gick hem från jobbet igår men jag får se hur jag känner mig i morgon när jag vaknar. Har varit hemma idag med Grimm. Otroligt härligt väder synd att man inte orkar göra så mycket bara, känns som omman har dun i huvudet, tur att det går över. På lördag är det kalas. Hampus bror fyller år ska bli trevligt att komam dit även om det inte är långt till Nybro så blir det aldriig att vi åker dit, nä samm sak gäller även för hans syster och dit är det verkligen inte långt. Snart jobbar och ljusa kvällar och mer ledighet och då kanske det blir mer av att man träffas. Det är synd iallafall för jag trvis så bra med alla.
Nu kom gubben hem ska hjälpa han att pqacka upp det han har handlat. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar