torsdag, juli 21, 2011

Är det så här det ska vara

resten av dagen? Tur att jag bara ska vara här till 15,00 idag då för det händer absolut ingenting :). Vi ska till morfar idag och kolla till djuren idag och se om vi kan få tag i kattungarna. Japp fyra st har han i lagården nu som smyger omkring. Kanske att jag kan få ta i nån av dem.

Jag har inget roligt alls att berätta om, eller jo kanske förresten. Vi är bjuda på kusin-knytis-kalas i Bro nästa vecka, det är ju trevligt :) och så är det Tingsryds Marknad på måndag och tisdag, kanske vi kan få ihop en träff med söta MM och hennes familj det vore ju toppen :)

Ja ja med okej då jag har halkbanan preliminärbokad i september. Det ska bli så skönt att få ta det steget nu och veta att nu är det verkligen på riktigt och nu är det inte så mycket kvar. Måste bara plugga teori nu, får ha det som kvällslektyr nu, plugga vägskyltar och regler och sånt.

Nä men då ska jag väl ägna resten av tiden åt jobbet, eller vad säger ni?

Ha en skön torsdag, ikväll är det sommar med Ernst väl?

Pjuss och kjam :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar