torsdag, juli 14, 2011

Raindropps keeps fallin on my head..

Ösregn idag i hela småland tror jag.
Vart på körskolan idag och L sa att jag var jätteduktig och att han var stolt. Skrot har varit med farmor och farfar idag igen. När jag lämnade henne idag så fick jag fem pussar och en kram fast det var nästan så hon höll på att glömma mig.
Har inhandlat födelsedagspresent till söta svägerskan oxå en grej från mig o H och en liten sak från C. Hoppas hon blir nöjd nåja det är ju bytesrätt.
Sitter på JGA nu och väntar på att kl ska bli 15.05. Var o handlade liiiite innan jag tog bussen. Fick med mig måstena iallafall. Vi får nog ta en liten tur till helgen kanske.
Sååå då slog klockan 15.05 time to go home.

Over and out! :0)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar