onsdag, april 11, 2012

Dag 2

Det är alldeles tyst på övervåningen, undra vad som försigår där *måste kika* hihihi...det var byte av kläder eller ja byte från pyjamas till kläder. Som det såg ut s¨blev det idag grå tajts (alltid tajts) gula shorts, vit t-shirt och svart kofta. Vi får se om det blir nån ändring innan hon är klar. Fattar inte hur mycket snor som får plats i en sån liten näsa och hur hon orkar nysa så mycket som hon gör, ni som tycker att jag nyser mycket och ofta ni skulle höra detta. det är konstant, japp det är en förkylning och den är gigantsikt.....nu sa vi se nu kom hon ner här, japp det var som jag skrev tidigare  fast ett tillägg med grå benvärmare till det, en riktigt 80 talare med andra ord.
Vi måste snart klä på oss regnkläder och gummistövlar och gå ut med hunden. Det är så synd om honom nu när husse inte är hemma. Tur att Mattias kommer förbi på morgonen och pratar lite med honom och gosar lite med honom. Han hörde när Ms bil kom idag på morgonen och då stod han vid köksdörren och trampade.

Hoppas att jag kan åka till jobb i morgon, jo men det kan jag nog, fast hon är verkligen förkyld, nåja, lite vila till idag så  kanske det kan blir bra i näsan, hon har ju ingen feber så. Men det är ju rinte roligt att lämna iväg en liten snoris tycker inte jag. Men men.

Ha nu en fin dag.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar