onsdag, april 04, 2012

Mitt i veckan

Fick äran att ha min mans bil till jobbet idag. En automatare, herregud varför har jag inte en sådan. ringda honom innan och frågade om han ville byta bil för alltid med mig, men det ville han inte *TYPISKT*
Nästa bil blir garanterat en automat (tror jag) Nåja, Jag ska handla lite idag och så hade vi månadsmöte och då vill man ju alltid vara i god tid så 07,30 stämplade jag in idag. Härligt härligt.

Det har inte hänt så mycket annars, snart dags att planera för 4 års kalas, visst ser ni., Sessan fyller snart 4 år och det måste ju firas. Hon ska få en cykel av oss och biljetter till Eric Saade i Karlskrona, vi får se om det blir bra men vi hoppas väl på det,. Läste i nån skvallerblaska att om man vill ha en autograf och träfaf honom personligen så får man betala det nätta priset på 1450 svenska kronor. Det är lite väl tycker jag. Men man gör ju som man själv vill, han vinner ju inga fans på att göra så kan jag tänka mig för han sjönk i mina ögon när jag läste det.

Ha en fin dag

Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar