torsdag, april 19, 2012

Ledsen och Besviken

F * C K

Nä jag vet, men jag blev verkligen besviken igår när jag kom hem och öppnade brevet från elleos där det stod att mina rosa converse var slutsålda och inget annat kunde erbjudas så det krediterade fakturan. Åhhhhhh, men jag behöver ju nya skor och jag vill ju ha dem.
 Får väl se om jag hittar nått annat då.....

Cornelia är på dagis idag men sin fina fina Jumpsuit som hon fick av mormor och Walle i födelsedagspresent. Hon blev så glad för denna när hon öppnade paketet sa H för han var hemme med henne igår, hon hostade som tusen på natten så han tyckte han kunde vara hemmamed henne vilket var bra, vi får se hur det blir i natt nu när hon har varit iväg idag. Skönt är iallafall att hon inte har någon feber.

Ha en bra dag

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar