måndag, april 02, 2012

Jisses viken härlig helg jag har haft
I fredag var det kalas med god mat och god dryck till och i lördags morgon for vi till Ullared och Boris mecka Gekås. Oj oj oj vilket äventyr, dock ingen älg denna gång och det tackar vi han där uppe för. Jag fick med mig det jag skulle förutom en onepiece till sessan så jag ska strx in på Stadium och checka läget där. Sen i lördags kväll så var I & J hemma de hade fixat lite mat och så sov de hemma till söndagen för de skulle fixa i husvagnen. Jag donade i Sessans rum och gjorde det så fint, tills hon på kvällen fick ett utbrott och skulle minnsann inte hjälpa till att städa och då får hon ha det stökigt då. Fast hon tackade så mycket för att jag hade gjort i ordning på hennes rum.

Snart är det påsk så hem o kolla underhållet på kvasten för på torsdag bär det av igen.

Vi syns väl på Blåkulla?

Kram Lina

1 kommentar: