måndag, maj 07, 2012

16 dagar kvar

Japp det är 16 dagar kvar tills vi åker och det ska bli så spännande.
Berättar mer när vi kommer hem
Jag har i alla fall kommit på hur jag ska vet hur mcyket kläder jag ska ha med mig. Jag parar ihop för olika dagar - nä jag har inte kommit på detta tidigare och är väldigt lycklig över att jag har kommit på det nu - typ ett par blå jeans och ett par svarat jenas och då kan jag ju ha typ en svar t-shirt till båda eller ja ni förstår ju vad jag menar eftersom jag är sen med detta braiga påfund med att para ihop.

Nu har min älskade make kommit på att vi verkligen behöver en ny säng och vi behöver verkligen en ny säng inte bara nya madresser utan en ny säng. Måste kolla hos Inredningsfrun var det var tävlingen hon hade var från, men kunde nämligen vinna en säng och det hade ju varit trevligt men jag var tyvärr inte den lyckliga vinnaren denna gången, *bättre lycka nästa gång*
Sleepo heter sidan och jag har hittat min säng, ska nu bara prata en liten stund med min make oxå för att se om detta kan vara något för honom.

När jag kommer hem idag så ska jag tvätta av mina vinterfälgar och så ska jag laga lite mat och umgås lite med mina älsklingar och kanske till och med hinner gå en runda med vovven.

Ha nu en fin dag

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar