tisdag, maj 15, 2012

Long time no see

eller nä så är det ju faktiskt inte men det känns som om det var längesen jag skrev nått. Visade ju lite bilder i helgen på mitt lilla trädgårdsland som växer sig större, ska sätta rödbeta, magnold, morätter och smultron i det, Hittade ju en liten rabarberplanta i kohagen som jag kvickt grävde upp, men vi får se om den tar sig. Hoppas att min hallonplanta nu ger mycket hallon, jag vet en liten docka som skulle bosätta sig där då, ja det gör hon ju ändå för det finns ju jordgubbar där och snart smultron oxå. Måste måste måste ta tag i min land på framsidan och gräva igen dem, ska gräva upp min
*vad-den-nu-heter-som-doftar-så-gott-när-de-blommar*

KAPRIFOL heter de ju......


Planer för veckan - none
Planer för helgen - none

kollade med en kopis vad de ska hitta på i morgon men har inte fått nått svar, vi får se, annars blir det väl en hemma kväll men lite vin och en pizza kanske.

2 timmar kvar på jobb och fika rasten är slut så
 BACK 2 BUSINESS

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar