onsdag, maj 16, 2012

Lill-lördag

Fick störa maken i middagen innan för att försöka ta reda på vad han och Sessan ville ha i kväll.
Ja och jag kunde ju nästan listat ut svaret och här kommer det

*se bild nedan*



lånade bilden här



Har även hittat en känning som jag gärna vill ha fast jag vet inte om jag passar den, Såg den först hos min favvisbloggerska Inredningsfrun Hon har köpt den för ett av sina äventyr men jag skulle vilja ha den på ett  bröllop vi ska på i sommar eller för att avra helt ärlig så är det om typ 3 veckor *baahaaahhhaaaa* nu infann sig hlet plötsligt paniken....Skor och kavaj har jag men ingen jävla klänning...HÄR ÄR DEN

Så ikväll blir det tacos och ett glas vin eller två innan dess en runda med hunden Grimm om vädret tillåter och sen blir det slapp i soffan.

Vad ska  du hitta på ikväll?


Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar