fredag, maj 18, 2012

Min egna lilla Skatt



Min Skatt


Hon kommer till mammas jobb idag. Hon och pappa H ska till mosters salong för en klippning. Hennes lugg är så lång nu så hon ser inte ut och hennes hår bara tovar sig så en klippning är verkligen på plats. Sen när hon har klippt sig så blir det mammas jobb och sedan Mc Donalds och ska jag hämta mina pengar till Kina. Sen ska vi hem och fixa lite grönsaker till pappas jaktfest ikväll och sen tror jag att vi tar och myser ner oss o soffan men lite chips och en film typ Mary Poppins - I Just Love Her - 
Oj klockan är redan 11 då är de nog snart på väg in till stan tror jag mina älsklingar.

Nähä lite lunch snart kanske , det händer inte så mycket här idag så jag smiter nog hem lite tidigare 

Ha en fin helg

Kram Lina 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar