fredag, maj 04, 2012

Redan Fredag

Helt otroligt vad fort det går.
Ikväll ska vi till några kompisar och mysa lite bara, de har fått en liten bebis och denna lilla tös måste vi ju gosa med lite.
Jag jobbar länge idag och hinner typ bara hem och hämta resten av juvelerna och sen vidare till J & J.

I morgon är det kalas för kusin O som fyller 3 år, hann inte få in bilden till idag men den kommer i smp i morgon, Förlåt O men det blev bara så, du kommer ju att få en bra födelsedag ändå ju. I hope...Innan detta kalas hoppas jag på hyfsat bra väder för jag skulle behöva få ner min vinbärsbuske och min hallonplanta i marken innan helgen är slut. Vi hoppas på rätt bra väder i helgen alltså.

Annars händer det inet så mycket, livet flyter på och ja vi jobbar och står i eller i alla fall, pratade precis med maken och han satt och gjorde absolut inte ett skit sa han.
Fick bensinräkningen igår...*SUCK* 3 050 kr.....det blir inget extra nästa månad heller, då gör jag dock inte av med så mycket bensin för jag är i Kina i 9 dagar nu i maj, utn utbildningsresa med jobbet, vilket ska bli sjuk kul. Vi åker den 23 maj och kommer hem den 31 maj. Sen är det bröllop den 2 juni samt att både svärfar och lillasyster har fyllt år så det blir väl till att fira dem oxå.

Nu är det jobb som  gäller en stund till och sen lite lunch och sen Bilteam och hem och hämta älsklingarna.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar