onsdag, maj 08, 2013

Ett upp och två ner

Ungefär så är det. Ett år upp och två år ner, att det ska vara så svårt. Hade ju kunnat vara mer aggressiv men jag vågar inte, tänkt om det skulle påverka maten till Lova, det vill jag inte riskera för hon är viktigast här!! Men JA jag kräks en smula varje gång jag ser mig i spegeln eller när jag känner hur mina lår gnids mot varann när jag går JAG HATAR DET!!!!!

Idag kom klänningen från Znordljys som jag beställde igår, jag älskar den, dock lite lite tajt men mitt mål är ju 10 kg ner och jag vill ju kunna ha klänningen sen oxå så den är dom sagt lite lite tajt men det får gå. Tur att jag beställde den för de röda fiiiina jeansen som jag tänkte ha, de jävlarna kan jag inte knäppa, just bara för att jag är FET.

Idag har Dockan varit och vaccinerat dig, två sprutor, en i varje ben och det gjorde så så ont. Stora krokodiltårar kom det. Hon hade gått upp bra, väger 5560 g nu och är lite över 60 cm. Mmmmm en perfekt liten Docka är det, lite gnälligt har det varit ikväll men inget farligt eller jobbigt alls, nu sover hon.


Sitter vid TVn och slökollar på hockeyn, Sverige möter Norge och det är en rätt tråkig match. Ska inte sitta här mer nu utan ta och plocka i ordning här.

Ha en fin kväll

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar