lördag, maj 11, 2013

Om att ha det bästa

Jag känner mig så lyckligt lottad över att få ha de bästa människorna runt mig. Är så tacksam över att H körde och hämtade min gamla mormor idag så hon kunde vara med på Lovas dop, jag är så tacksam över att vi fick vara hemma hos Cissi och ha kalaset i hennes/deras hem, tacksam över att hon och Marcus är Lovas gudföräldrar. Tacksam över min mamma som hjälp mig med tårtor och tacksam över min fina svärmor som hjälpt till med maten. Vad vore jag utan mina fina systrar som ställer upp eller som bara finns där när det behövs, ja vad vore jag utan de bästa människorna. Jag är lyckligt lottad!

Dopet idag gick riktigt bra. Vi var tyvärr inte alla där men det vara roligt att träffa alla. Hon fick sina namn Lova Cecilia Signe, tre psalmer i kyrkan plus sång av kantorn som var mycket bra. 

Jodå pappa, det gick bra men vi saknade dig allihop. Det hade varit roligt om du varit där, men det går ju bra såhär oxå.

Plocka lite med hennes alla fina paket hon fick och sen lite TV och sen sova.
 


 
 
Tack för idag

Kram Lina





2 kommentarer: