torsdag, maj 16, 2013

Håller tummarna

Till helgen är det dags för mannen att springa Göteborgsvarvet 2,1 mil, hejja hejja
Nu håller vi tummarna över att Cornelia inte blir sämre, hon har hostat en del  och klagar på ont i halsen men ingen feber och ingen förkylning och
VC skrev ut Mollipect till henne som jag ska hämta sen.
 
 
Vi tar tåget i morgon kl 10 från Lessebo och sen ska vi försöka hinna med Liseberg en runda och sen blir det nog hem till hotellet och vila för på lördagen gäller det. Han startar 15,55 och enligt hans mål ska han vara i mål på 2 tim så nån gång runt 18,00 ska han vara i mål och då blir det till att ta det lilla lugna och sen på kvällen är det ECS final i Malmö och den ska vi ju kolla på, ja i alla fall jag och flickorna ska göra det på hotellet. Sen åker vi hem vid kl 10. Känns ganska skönt.
 
Verkar vara ett bra hotell, ligger på Avenyn så det är bara 5 min till Liseberg.
Jag ska träffa min fina fina vän Fröken E, hon bor i Göteborg med sambo och hunden Korven (En fralla) hoppas att få träffa honom. VI ska picknicka i en park har vi bestämt så C får leka av sig lite och vi kan snacka en massa skit, UNDERBART!
 
Nu ska jag dra ut vagnen och plocka lite maskrosblad till kaninen och få lite sol i ansiktet, det blåser som bara den idag. Ikväll ska jag och mina systrar träffar en mäklare och prata igenom vad det finns för alternativ, vi ska ju sälja gården.
 
Ha en fin dag och håll tummarna att vi kommer iväg.
 
Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar