måndag, maj 06, 2013

Le och var glad

Har haft ett par dagar nu som inte har varit så bra, de kommer med jämna mellanrum. Det handlar mest om att jag nästan kräks när jag ser mig själv i spegeln, jo det är ju "bara" tre månader sen jag fick barn, men jag är trött på detta nu!! Att inte komma i några kläder och kanske behöva köpa nytt i en stl större det gör jag bara inte, samtidigt kan jag ju inte sluta äta. Ett dilemma som  mitt liv är skitjobbigt just nu. Det är ju så mycket nu framöver och sommaren är snart här och jag vill inte se ut som ett fetts och tänka att andra tänker att det är synd om H som har en fru som är fet fet fet. Usch ja löjligt låter det i mångas öron men just nu är det en stor del av mitt liv. Det blir bättre jag vet! När jag ser mig själv i spegeln så ser jag en gris ibland, mycket är dags formen oxå men just nu som sagt. 

Dags att ta fram dammsugaren, prästen kommer ikväll och ska gå igenom Lovas dop som är på lördag, det behöver ju inte ligga massa katt och hundhår på golvet.

Ska surfa in en liten snabbis på Nordljus och kolla läget lite, vet att de har en uderbar klänning där som jag så gärna skulle vilja ha.


Ha en fin dag. 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar