måndag, maj 27, 2013

När det kliar i fingrarna

och man inte kan göra nått åt det, det är hemskt tycker jag. Alltså nu menar jag inrednings-och-dona-till-det-så-där-fint-så-man-blir-så-nöjd-fingrarna.
Jag har hittat en tapet från Ferm Living
 
  Det finns många tapeter här i från som jag skulle kunna tänka mig...
 
 
 
 
Här har ni skönheten, Denna lilla rosa underbaring vill jag att tjejerna ska ha på dina rum och sen vill jag att min tid, ork och lust och plånbok ska tillåta mig att MÅLA måla måla måla mina båda skänkar i vitt och sen att de ska ha dessa som förvaring på sina rum. Sessan har ju bokhylla och lite men det går ju att sälja de som man inte vill ha/behöver på typ Blocket eller så, Määään....vi ska först byta fönster määäääänn sääääännn M Å S T E toaletten uppe göras i ordning och efter det så fixar vi flickornas rum och dååååå vill jag ha denna tapeten....
 
 
Kram Lina


1 kommentar:

  1. Detta blir jättebra Lina, man skall ha visioner, det är nyttigt !! Kram och gonatt sa grannen

    SvaraRadera