onsdag, december 25, 2013

Årets julklappar

Ett litet urval av årets julklappar
Barnen är så nöjda och glada

Tack alla för en underbar jul❤️


Lego är det roligaste, finns tiden så sitter hon timmavis. Här med Friends Lego!


En bondgård med djur som låter, det var en uppskattad julklapp.


Aktivitetsvagn från moster fick Lova, den spelar och plingar och plongar hela tiden.


En flickdocka och en pojkflicka fick Lova.


Lego funkar i alla lägen.


Häftigaste väskan från Converse fick Cornelua av sin andra mister med familj.



Något att dra efter sig när man är ute och hår, det tyckte tomten att Lova skulle ha.


En kudde som blinkar är uppskattat när man tycker att det är like läskigt när det är mörkt. Uppskattad julklapp från moster tillika gudmor.


Dessa barbiedockor går alltid hem, trots att antalet är uppe i 27 blir hon alltid lika glad när hon får en ny.


Omtyckt julklapp i form av dockningsstation för iPhone5 fick maken från tomten.


Rolig och annorlunda flaskhållare fick jag från svärfar.


Roliga kuber från Jabadabado fick Liva från tomten.


Finfin lyckta fick jag av mina svärföräldrar.


Födelsedagsklänning fick Lova av sin faster och tillika gudmor.


Aktivitetshäst och stort kramdjur fick lilla Lova


En ring från Attling fick jag av min älskade make.


Cornelia fick dina efterlängtade hörlurar, eller hörselskydd sim hon själv säger.



Han är en av mina favoriter, denna boken innehåller många fina bilder och många härliga recept.

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar