söndag, december 22, 2013

Dan före dan

Klockan är halv ett (mitt i natten) och i morgon (tisdag) är det julafton, men innan dess ska granen kläs och uppesittarkväll med Bingolotto klaras av. I år är vi hos mamma dan innan och äter lutfisk! 

Jag har inte skrivit på länge, inte för att jag inte vill men jag har inte haft tid och mina tankar och funderingar har liksom inte fått till det. 

Vi har varit iväg mest hela tiden, hjälpt lilla mamma att komma i ordning lite mer i nya lägenheten, hjälpt lillasyster lite med hennes flytt och så har jag försökt att få till det här hemma, men jag får inte någon riktig julkänsla i år. Det är som om det saknas något. 

Vi har varit på kalas och då gjorde hon sig riktigt fin min stora lilla Sessa, hon skulle ha lockar i håret och så blev det minsann.


Hon börjar få långt hår nu sessan C.
Nu tror jag minsann att jag ska sova lite.

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar