måndag, december 30, 2013

Slutet på 2013

Ännu ett år har passerat men jag känner mig inte ett dugg äldre.

Imorgon, eller idag faktiskt klockan är ju snart 01.00, så kommer det gäster till oss, nästan hela gänget kommer. Vi blir 12 vuxna och 10 barn. Fullt hus kan man säga.
Menyn blir
Gratinerad Chevre på salladsbädd
Varmrökt lax
Crème Brullee

Jag ser verkligen framemot det nya året. Då väntar först en 1 års dag sen en 35 års dag, jag fyller år och sen börjar jag jobba och efter det fyller den stora tjejan 6 år. 

Men det innebär även ett pr till utan min älskade pappa, som jag tänker på varje dag. Saknaden är fortfarande stor och det gör ont i hjärtat varje dag. Men jag lör mig leva med det för varje dag som går. Små saker varje dag som påminner om honom och det är även en påminnelse om att vi måste ta hand om varandra och uppskatta alla små saker varje dag, för det är dem man saknar när någon försvinner.

Nu är det dags att krama om kudden för jag har saker att göra när jag vaknar.

Kram Lina
❤️

1 kommentar:

  1. Gott Nytt fina du och familjen! Ja, hoppas han vet och känner hur många som saknar och tänker på honom dagligen.... Så långt tid och fortfarande så overkligt....du är stark du, Lina och det beundrar jag dig för!! Kram

    SvaraRadera