tisdag, april 01, 2014

Att börja om igen



Då var det klart, i slutet på maj börjar jag nytt arbete. Jag tycker att det ska bli väldigt spännande. Ett nytt arbete på hemmaplan, slippa pendla flera timmar om dagen, ha nära till skola och förskola och kunna njuta av kvällen utan att känna stress. Fast det är ändå med blandade känslor och så ska det nog vara.

Idag var min första dag på jobbet efter min föräldraledighet och det var kul att komma tillbaka och se att allt är nästan som förut. Många ny ansikten men mååånga välbekanta oxå, har sagt hej fler gånger idag än jag gjort på 14 månader tror jag och det är jätteroligt. Det som är bäst med mitt jobb är att när jag eller ja den som stiger in genom dörren alltid möts av ett leende och ett hej!! Bättre han det liksom inte bli.


I morgon börjar allvaret även för våra söta flickor. En heldag på förskolan för första gången på väldigt länge för Sessan och för allra första gången för Liten. 

Nu ska jag lägga huvudet på kudden.

God Natt
Kram Lina
❤️




1 kommentar:

  1. Nytt jobb!? Grattis!! Skönt att slippa pendleriet, det förstår jag absolut. Men var? Kram och kram

    SvaraRadera