måndag, april 07, 2014

Jobba, vabba, jobba

Så får det bli.

Stora tjejen åkte på magsjukan, bläää, usch och tvi, stackars min lilla Sessa. Hon avskyr det och blir nästan panikslagen när hon mår illa. Dagen igår var kämpig, att försöka få i henne vätska när hon är medveten om att den kan komma upp lika fort igen är inte det enklaste och så lite feber på det. Hujedamig, men framåt kvällen gick det bättre och det var precis som om det försvann när febern kom för på kvällen åt och och återfick färgen i sitt lilla ansikte. Hon och lillasyster blir dock hemma i två dagar nu och så hoppas i alla fall jag att lilla L slipper uppleva magsjukan.

Skulle iväg till Gekås igår men blev ju hemma istället. Det gjorde att gardinen i köket äntligen kom upp.


Så nöjd är jag ned denna. Jag skickade efter den på www.ellos.se och jag betalade 229kr. Perfekt!!

Lite påskpynt kom fram oxå, det är ju snart snart påsk



En liten bricka (denna från IKEA) med små sötigheter. Påskägget och hönorna fick jag i födelsedagspresent förra året av Hs lillebror med familj. Så himla fina är dem. Dessutom var ägget fullt med chokladägg. 

Nu tar jag tag i tvätten och sen ska jag göra lite pizza. Ikväll är det träning och möte.

Önskar en bra dag.

Kram Lina
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar