fredag, april 04, 2014

Brev till dig

Hej pappa!

Vet inte var jag ska börja. Vill ju ringa och berätta om allt som hänt.
Alla framsteg som Lova gör, att hon har börjat på förskolan, att hon snart äter själv och att Cornelia kan läsa och skriva och att jag har fått nytt jobb. Vet ju att du skulle varit så stolt över Cornelia. Jag tänker ofta på den dagen vi såg sista gången, den dagen när du och Cornelia sjöng och dansade med varandra. Jag saknar dig så otroligt mycket. Lova skulle verkligen ha tyckt om att busa med dig, bli uppslängd i taket och kilad på magen och pussad på fötterna. Hon älskar verkligen att dansa, du vet sådär som du gjorde när vi var små.
 

Jo jag ska börja nytt jobb i maj, mycket mycket närmare hemma. Mer tid med mina flickor ❤️ (Dina flickor) 
Det är med blandade känslor men jag ser framemot det jättemycket.

Jag tänker på dig varje dag fortfarande trots att det snart ha gått två år. Två jävla år. Tiden har gått fort och det har hänt så mycket som du missat. Cornelia undrar fortfarande varför du inte ville vara kvar hos oss, hon saknar dig verkligen.
Ja, det är många som saknar dig.

Älskar dig!

Kram Lina
❤️


2 kommentarer:

  1. Om, vi gör! Saknade och tomheten försvinner inte, kalasen känns tomma på något vis! Älskade Lina om jag bara kunde hjälpa dig, det smärtar så.......

    SvaraRadera
  2. Det gör du varje gång jag träffar dig. Tack för att du finns i mitt liv ❤️

    SvaraRadera