lördag, juli 04, 2015

Att ha semester

Underbara fredag tillbringade vi på Öland, med salta bad och varm sol och sand.
Känslan när man kommer till Ölandsbron är obeskrivlig. Det är samma känsla år efter år, något jag har burit med mig sedan barnsben, känslan av sommarlov tror jag.
 
 







 
Vi åkte upp till Lundegård för att hälsa på moster so varit där på dansbandsveckan. Till min förvåning så behövde vi inte trängas på stranden. Vilket var skönt! Sen fanns där en lekplats vilken också var väldigt skönt då den lilla hönan bestämde sig när vi körde över bron att hon minsann inte tänkte bada i havet, när hon har bestämt sig så blir det så. hon var i och gick lite i vattnet men hon skulle absolut inte bada.
En heldag på Öland resulterade i trötta, glada och mycket nöjda barn och en trött men energipåfylld mamma. det var inte ens jobbigt att köra hem. bara nöjd och med ett leende på läpparna hela vägen hem.
 
När vi sedan kom hem hade min älskade man rivit nästan allt på den andra gaveln också, så nu finns det sten att plocka i trädgården om man vill det.
 
Kram Lina



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar