fredag, juli 17, 2015

Att snart ha semester

Blää...
 
Vaknade idag men täppt näsa och jävulskt ont i halsen, är det verkligen så man ska börja sin semester? Något trött i huvudet men det går ändå. har ju 4 veckors ledighet att se framemot.


 
Kan inte på stå att jag njöt när jag gick ut idag, även om det kändes lite varmare och skönare än i går. Kan inte ens komma ihåg om det var tyst. Känner ingen doft men om jag hade gjort det hade det nog doftat underbart. För nu kommer ju värmen, nu när jag ska ha semester, det har jag beställt!
 
Målning av lekstuga väntar och lite piff i den och så ska vi bada och mysa i massor. Åka till kusinen i Halmstad och bada i Brottet och mysa på stan med glass i stora lass och så ska vi till moster I och njuta bara kanske bada lite i poolen.
 
Hörde nu att blåbären är på G, ska nog ta flickorna på cykel och åka iväg och plocka lite, framförallt till farfar som älskar blåbär med mjölk.
 
På måndag kommer reparatören och fixar diskmaskinen som har varit trasig i två veckor, vilket har resulterat i att min högerhand är kass i gen nu när jag har diskat för hand. Men på måndag är det över och då kanske de vila upp sig och bli bra igen.
 
Nu kör vi 8 timmars jobb och sen tar jag
SEMESTER!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar