tisdag, december 06, 2016

Att ha blåsljud

 
Idag har jag och L varit på BVC för att kolla upp det blåsljud läkaren hittade på henne i september när hon var sjuk till och från i två veckor, då febern kom och gick.
 
Idag var vi på plats vid 8.15 och jag trodde verkligen att det skulle försvinna men det hade det inte gjort, eller så har det kommit tillbaka det vet jag ju inte. Har liksom inte reflekterat över detta så mycket sedan då men nu börjar man ju tänka lite på att hon har varit lite trött på sista tiden, men det trodde jag berodde på att vi dragit ner på hennes sov-tid på förskolan.
 
Vi väntar i alla fall på den tid till Barnmottagningen där de ska göra ett ultraljud och se vad detta kan bero på. Hon hade nämligen inget blåsljud på hjärtat när hon var på 3 års kontrollen i februari i år.
 
Försöker att intala mig själv om att det inte är något allvarligt eller farligt men jag kan inte släppa det riktigt och det tillhör så klart att man är orolig för sina barn.
Det är ju samma sak som med Cs mage, nu har det varit jättebra senaste tiden. Men där har vi ju själva testat oss fram till att det är laktos som hon är överkänslig mot.
 
Ska i alla fall kramas extra med mina flickor ikväll när jag kommer hem.
 
Kram Lina
 
 

1 kommentar:

  1. Men usch vad jobbigt 😕 hoppas det inte e för allvarligt❤

    SvaraRadera