tisdag, december 20, 2016

Tillbaka igen

Hujedamej...
 
Det märks att det inte är långt kvar till jul. Kroppen är som en spänd pilbåge. Kan komma på mig själv med att jag sitter och spänner mig och biter i hop så käkarna domnar.
I söndags kom migränen och varade hela natten och dagen efter var huvudet så ömt och nästan helt ur funktion.
Konstigt att jag ens kunde ta mig till jobbet.
Nu har det släppt i huvudet i alla fall nu är det bara några dagar kvar sen kan nog kroppen slappna av lite också. Det är så mycket som ska ske innan dagen D ju.
 
 
I söndags på dagen så var vi i Växjö och kollade på Växjö Konståkningsklubbs julavslutning, Vilka duktiga barn.....de små som nästan precis lärt sig åka och så tjejerna som har egna program som de visar upp. det var fackeltåg och luciatåg, lotteri, fika och mycket skratt.
Vi var där för att syrrans killes både tjejer tränar konståkning. Hoppas de tyckte att det var kul att vi var där.
Innan vi körde hem tog vi ett varv extra i stan för att leta Pokemon stopp och Pokémons
Ja vad gör man inte för sina barn och ett var extra eller två spelar ju ingen roll, den lilla tosan sov ändå. Hon somnade när jag satte henne i bilden.
 
Det ska blir skönt med lite julledigt faktiskt. Jag är inte ledig alla dagar tyvärr men jag är ledig två varje vecka och det är ju lite lyxigt bara det.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar