fredag, december 09, 2016

Att ha helgen framför sig.

 
Då var det fredag igen och helgen är på gång.
Känns inte som om det var så länges sedan sist, kan inte svara på om det är bra eller dåligt.
 
Ikväll väntar kalas för min fina svägerska och i morgon är det avslutning på dansen för sessan och på söndag ska vi till badhuset och bada och fika med ett gäng kompisar. Och där kom ÅNGESTEN...hujedamej...bikini i december....brrrrr
 
Men det ska bli kul att träffa alla i alla fall och flickorna gillar ju att bada.
 
Idag har jag mina Incredible smart chinos på mig från House og Lola.
Jag  Ä L S K A R dem - lite lite grenhängare, lite grövre o hårdare en så otroligt sköna.
 
 
Nu tar vi lite helg tycker jag - Helgkänslan börjar sakta infinna sig
- FREDAGSPEPPEN  -
 
Kram Lina
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar