onsdag, december 07, 2016

Att önska

 
Det finns en onlinebutik som jag är kär i och det är Mila SilverHon har smycket i precis min stil och nu har jag hittat ett armband som jag verkligen verkligen V E R K L I G E N vill ha (läs måste)
 
 
Bilden är lånad från Mila Silver
Vansinnigt vackert armband. Ett armband att använda alltid, till allt och till alla tillfällen. Jag har långe önskat mig ett halsband med ett kors i, jag fick aldrig nått sådant när jag konfirmerade mig för 100 år sedan. Sedan har jag önskat mig en berlock med ett hängande kors i till min Pandora armband men inte fått det heller, så nu önskar jag mig detta och får jag det  inte i julklapp så ska jag banne mig köpa det själv. Ett armband att älska eller hur.
 
Andra önskamål är ovan nämnda också så klart.
Jag har två klappar kvar att inhandla. Ett till maken och ett till svärmor.
Det är skitsvårt att handla nått vettigt till någon som har allt.
 
Snart dags att krypa ner till kudden. Mannen gick ut med hunden för ett tag sedan och har inte kommit tillbaka än. Jag har skrivit ut lite fakturor ikväll. Är kassör i en idrottsförening men det är jag bara till årsmötet i början på januari. Jag har inte den tiden som krävs att göra ett bra jobb som kassör och jag är dessutom inte ekonomi så allt som jag ska göra tar tre gånger så lång tid, eftersom jag inte fattar och jag vill verkligen förstår det jag gör.
Så nu tar jag avsked till styrelsen.
 
Kram Lina
 
Kram Lina
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar