tisdag, december 13, 2016

Jag är antagen

Jag är antagen.
JAG ÄR ANTAGEN.
 
oj oj oj...jag är antagen på kursen om Hållbart Familjeskogsbruk 7,5 p
 
Ska jag tacka JA?
Är detta verkligen något för mig?
Kan jag ha nytta av det i framtiden?
Har jag tid?
 
Det är några frågor som jag måste besvara innan jag kan tacka ja. Jag sökte ju det av en anledning och jag tror att jag kan ha nytta av det. Jag äger ju ingen skog! Men jag gillar ju att vara i skogen, Kan det räcka?
 
 
 
Idag är det luciadagen,
I morgon ska vi på lussefirande på förskolan. Det är först lussetåg sedan fika och sedan lite pyssel. Det ska bli jättemysigt tycker jag. De är så söta de små kidsen i sina tomtedressar och lusseklänningar.
 
Nu är svärmors julklappar klara också - Kan det bli bättre, i eftermiddag ska jag shoppa inslagspapper så jag kan börja slå in paketen och lägga dem i min fina fina korg.
Åhh jag älskar att slå in paket med mycket snören och annat lull på.
 
Här kommer en julig bild, det är min amaryllis "Carmen"
 
 
Ha nu en fin tisdag alla!
 
Kram Lina
 
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar