onsdag, mars 15, 2017

Att känna sig vårfräsch i håret


I eftermiddags var det äntligen min tur att få lite omvårdnad av håret.
En tur till salongen och sen ner i stolen
 
 
 
En liten blekning av mitt fisgula hår med en enorm utväxt.
Slutade med att det blev två blekningar för det inte tog bort all den gula pigmenteringen som jag visst har i mitt hår.
 
 
Sedan la hon i en blå färg, typ en inpackning och så fick jag sitta ytterligare en stund i badmössan.
Det värsta med att vara hos frissan *förlåt älskade syster* är att det tar sådan tid, jag hatar att vänta.
Tur att det är min syster som är frissa och så var lilla mamma där också och blev fin i håret.
 
 
Ja här har vi då kvällens resultat
 
*Silverräven*
 
Superdupernöjd som vanligt när jag har suttit där i stolen och suckat och svurit för att det tar sån tid.
Silvergrått blev det och jag ser nu att mina ögonbryn är typ inte alls, måste nog ta tag i dem och ge dem lite färg.
 
Kram Lina
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar