fredag, mars 31, 2017

Lite vårnytt att köpa och att önska sig.

Denna klänningen klickade jag hem från Ellos för några dagar sedan, tror att den kan bli fin till ett par vita sneakers och om det är lite kyligt kan man dra på sig ett par vita jeans till.


Bilden är lånad av Ellos


Bild är lånad av Ellos

 
Var även inne och kollade på H&Ms nya kollektion och de har en tyllkjol i mintgrönt som är helt ljuvlig, tyvärr så tror inte att den passar mig dock, jag som är kort och tjock. Men jag visar dem ändå och drömmer en stund om att vara fin i detta.
 
Bild lånad av H&M


Bild lånad av H&M


Bild lånad av H&M
 
Nu tar vi helg och hoppas att stortån på högerfot hänger med en stund till. Slog i den i tröskeln igår kväll och spräckte nageln på bredden mitt på nageln. Öm som tusan är den så den lär nog bli blå.
Vi ska på teater i morgon jag och Lovisen, Nelan ska vara hos mormor, hon ringde dit igår och beställde mormors köttfärslimpa med potatis och sås och gurka.
 
Hoppas ni får en härlig helg.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar