måndag, mars 13, 2017

Hur man avslutar en intensiv vecka på bästa sätt

Jo man packar in kidsen i bilen och far till IKEA.
 
Mannen i mitt liv jobbar nu febrilt med att få ihop ved till oss och till sin mamma så honom ser vi väldigt sällan och ser vi honom är det för att han är hemma och slänger i sig maten lite snabbt för att inte tappa så många ljusa timmar.
Önskar ibland att jag kunde hjälpa honom på nått vis men jag kan inte hantera en motorsåg.
Han vill förvalta skogen efter sin pappa på bästa sätt men det är svårt att hinna med. Han vill ju också umgås med sina barn litegrann.
 
Ja i alla fall när H var i skogen så drog vi till IKEA för att inhandla golv och inredning till hallen som vi hoppas snart ska bli klar.
 
Nedan blev det och jag är så nöjd så.
 
 
 
bild lånad från IKEA

Bild lånad från IKEA

Bild lånad från IKEA


Bild lånad från IKEA

Blev en liten bänk från serien LACK, en Tv-bänk egentligen men den ska vara i Cs rum där hon kan ha alla sina Lego Friends byggnader som hon har dragit igång igen.
 
 
Veckan som varit har varit så intensiv, har inte hunnit med något annat är jobb och möten.
Måndag var det gympa på kväll, Tisdag var jag och handlade på kvällen, onsdag var det årsmöte plus fotboll och i torsdags bakade jag och satt en stund med medlemsregistret och sen var det fredag. i fredags kom jag inte från jobbet förrän klockan var över 17,15 Sen har helgen gått i ett, dans i lördags och sen kom det kompisar till flickorna så då hann jag med och tvätta och städa lite grann och  igår söndag var det som sagt IKEA. De var riktigt trivsamt att gå runt där, det var inte så mycket folk och flickorna hade fått mat och fika och var så nöjda så.
Snart dags att dra dit igen tro jag. Behöver lite nya sängar och lampor tiol deras rum och till vårt sovrum behövs också en ny lampa och Lova behöver en ny garderob.
 
 
Nu väntar en ny vecka med gympa, salongsbesök och fotbollsträning och så avslutas den med en liten fotbollscup.
 
Önskar en alla en härlig start på nya veckan.
Vi hoppas våren kommer för att stanna nu.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar