onsdag, april 26, 2017

Ett tag sedan senast

 
 
 
För ett år sedan fixade vi till vedboden och platsen utanför och den håller sig lika fin. Inget ogräs som växt upp och ingen som har trillat ihop. Bilder hittar ni HÄR
 
Det var varit  mycket av varje annars.
C har fotbollsträning utomhus från förra veckan och har varit bollkalle en gång redan. En rolig match att kolla på trots knasigt väder med både regn, sol, snö och hagel. Helgen annars var lugn. Vi var på ett Me & I party hos en kompis och jag hittade ett par skitsnygg byxor men de svar slut i min stl
 
Men vi handlade lite ändå jag och flickorna
 
OBS. Bilderna är lånade av Me&I
Denna ljuvliga blus har L köpt tidigare

C är ju lite mer känslig när det kommer till kläder och måste verkligen prova och känna och klämma innan hon bestämmer sig men dessa byxor hittade hon. En mjuk snyggbyxa

Denna gången valde L ut tajtsen till den ljuvliga blusen som hon tidigare köpt och det är helt ljuvliga.

Dessa byxor var det jag provade och det var som siden mot huden. Helt ljuvliga men S (som jag har i Me&Is kläder) var tyvärr redan slut för säsongen.
Väntar nu på att det ska plinga till i luren att paketet finns att hämta hos postombudet.
För L och C väntar på sina ljuvligheter.
 
Snart dags att börja se över kläder till vår lilla Cypern resa som snart ska gå av stapeln.
Jaghar som vanligt ingen att kränga på denna ljuvliga kropp där det liksom putar ut åt alla håll och när man dessutom är blek som an albyl och så blir det inte bättre direkt. Usch när man stå där framför spegeln och ser detta vidunder....Då funderar jag på hur jag kan vara gift och ha 2 underbara barn.
 
Kram Lina
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar