fredag, april 14, 2017

Långfredag

 
Fick en bukett blommor av maken igår, vet inte om de var ämnade för mig men han kom hem med dem och gav dem till mig och jag väljer att tro att han tänkte på mig när han plockade dem. Det är en sort av påskliljor som är dubbel, den är så otroligt vacker.
 

 
Jag och svägerska tog oss en tur till Studio K.A. Jo men hade klart bokat sedan tidigare. Svägerskan skulle tatuera sitt och barnens födelseår och det blev verkligen så fint och så tatuerade hon in sina föräldrars födelseår också.
 
Jag valde min mans namn denna gången.
 
Tror att jag ska skriva Family på andra handleden.
 
Ja jag har fått många protester på att jag skriver hans namn på min arm. Tänk om han lämnar dig, om han sparkar ut dig. Ja tänk om han gör det, då har jag nog större saker att oroa mig för än att jag har mina barns fars namn på armen.
 
Det var långfredagen det!
 
Påskhelgen bjuder på många kalas och mycket mat.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar