onsdag, maj 17, 2017

4 dagar kvar till solen

Då är det 4 dagar kvar till solen eller ja 4,5 dag
 
Jag började igår att ta fram och lägga ner i väskan till L, passa ihop olika set, t-shirts, shorts, klänningar, tajts och koftor. Ja vi får väl se hur det går, C började lite hon oxå att ta fram, en långklänning, shorts, bikini osv.
 
Vad jag ska packa ner har jag ingen aning om, en klänning, shorts och linne. jag har verkligen inga sommarkläder, men jag ska nog kunna skramla fram nått. Bikinisarna är provade och klara och fick även godkänt av maken igår. Han åker ju till Göteborg på fredag och springer Göteborgsvarvet på lördag och kommer hem lördag kväll, sen kör vi ner till Malmö söndag natt och tar flyget till Cypern kl 07:00.
 
Om jag längtar....?
 
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
 
Kram Lina
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar