tisdag, maj 09, 2017

Snart är vi där....



Om 12 dagar åker vi.
Vi flyger från Malmö tidigt på morgonen och är framme på förmiddagen.
 
 
Det ska bli så underbart att ha delar av familjen med sig. Vi blir bjuda på denna resa av min söta svärmor, så makens syskon med familjer åker med också.
 
 
Ska bli härligt att få lite sol och värme och bad och framför allt att få uppleva detta tillsammans med barnen, det finaste jag har liksom.
 
 
Här ska vi bo i alla fall. På Risings Star, det ser ju inte så tråkigt ut ju. Åhhh vad jag längtar.
 

Bilden är lånad från Vings hemsida


Bilden är lånad från Vings hemsida


Bilden är lånad från Vings hemsida

Det ska bli underbart!
Men nu tillbaka till verkligheten en stund. Kollar lite till och från på Mello, Robin var bra så klart och jag vet att han kommer att gå vidare.
Idag var första dagen med lagad mat och det var gott, synd bara att det var jag som njöt, Maken var taggad på att få ner slingan till gräsklipparen och C var med intresserad av att kolla Solsidan och den lilla hönan var ute med sin pappa.
I morgon ska jag springa vårruset åt min svägerskas jobbarkompis som fått förhinder. Jag är inte i form alls för att springa men jag ska nog ta mig runt, jag får väl jogga/lunka lite stilla.
 
Nu är det dags att sova.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar