fredag, maj 05, 2017

Att ha fredagkväll

Vi styrde bilen mot Växjö när jag hade hämtat dem på fritids/förskola idag.
 
En tur till Stadium för inköp av present till kusin som fyller åtta år och så lite kepsar och annat bra att ha till resan den 22 maj.
 
När vi gick förbi Askelykans så ville L fika på citronsorbe och wienerbröd och jag och C ville ha frallor. Så så fick det bli. Hur mysigt är inte då och fika med det finaste man har.
 
 
Denna ljuvliga varelse, vad gjorde jag utan henne.

 
L i sin nya kepa från Stadium så hon bara var tvungen att ha till Cypern sa hon.
Söt som socker om ni frågar mig.

 
Ja och så avslutar vi fikat med en DÄB (eller hur det nu stavas) men det är sedan gammalt.
 
En underbar fredagseftermiddag/kväll om ni frågar mig. På hemvägen stannade vi och köpte Bake-off frallor, lax och annat gott pålägg och en påse smågodis.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar