torsdag, juli 09, 2009

besök från huvudstaden

Igår kom Henrik med sina båda barn och hälsade på. Det är nog ett år sen vi träffades. Linus kom på förmiddgen och vaxade bilen så där var Cornelia och sprang omkring sen kom Cissi med familjen och så Henrik och barnen Dante och Adina. Vi fikade borta hos farmor och farfar. På lördag ska vi till Ronneby och träffas igen och då lovar jag att jag ska ha kamera med mig för det hade jag ju inte igår. Ja nu är jag på jakt efter en ny mobiltelefon, min är helt kaiko! Vet inte om jag ska gå över till Sony Ericsson eller om jag ska hålla mig kvar hos Nokia, mitt enda krav är att det ska vara en bra kamera.... och så får den innte vara för dyr bara, jag ill inte binda upp mitt abonnemang igen nunär jag inte har någon bindningstid kvar. Nja det gäller att ta sig en rejäl funderare. Nu väntar morgonkaffe och sen promenad i regnet. Cornelias morfar ringde igår och sa att han hade köpt en sandlåda till sin lilla tjej - TACK SÅ JÄTTEMCYKET - Nu ska här grävas. Walle ringde precis han stod på torget i Nybro och kollade på blommor, han har snickrat en blomlåda till mig och nu så skulle han planerat i den oxå. Tack Walle!!!!!! Alla är så himla söta och goa!
Sköt om er

1 kommentar:

  1. Hej svejs!
    Det är lart att vi ska träffas snart igen...et är alltd lika kul och trevligt. Ni kan väl komma in en kväll/eftermiddag nästa vecka så kan ni kolla till renoveringen och så äter vi lite.... Vi är så välkomna till Öland vilken dag som helst, spelar oss ingen roll alls....Superkul!!

    SvaraRadera