onsdag, juli 08, 2009

Onsdag morgon

eller ja förmiddag ialafall och snart dags att gå ut med hunden - skönt att det inte regnar och skönt att det inte är 100 grader ute. Igår var det morden i midsomer och igår så räknade jag ut vem mördaren var innan programmet slutade :) ikväll är det miss marple ja o i morgon...nä jag skojar bara, det låter ju som omjag inte gör annat än att ser på tv men så är inte fallet jag lover. Jag ska ta och dona till det lite på Busans rum nu så att vi kan ta in sängen, den behöver ju inte stå i lagården. Hoppas att vi kan ta in mitt andra vitrinskåp oxå så att jag kan få lite ordning nu på alla min gals. Jo de där glasen som jag vill ha på auktionen i Hovet i lördags, de gick för 3000 någonting. Så nä jag fick inte dem men guuuud så fin de är. Hoppas att Cissi och pojkarna tittar ut till Kuppramåla snart eller att vi kanske kan åka till Bro snart......Nähä nu väntar vovven på en utgång. Ha en trevlig onsdag!
Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar