söndag, juli 26, 2009

Utflykter med familjen

Jag har verkligen blivit dålig på att ta med mig kameran. Idag har har vi tillsammans med Cissi, Marcus, Philip och Oscar samt Billy, Maja och Waldemar varit i Ronneby på loppis i Brunnsparken. Mycket mycket mycket folk va det där men jag köpte två grejjer där en gungbräda i plats där man kan vara antingen två eller ensam och gunga på och så kpte jag en julstjärna i näver sen var vi inne i Veras hus och där fyndade jag en jeansklänning till Cornelia från name it för 100:-så jag är nöjd. Hampus han är i väg och jagar vildsvin i Åskefälla med Marcus och Mattias. Det blrv tyvärr inget Öland denna veckan när Anna m fmilj och Linda med fam har vari där, men det har tyvärr inte funnits nått utrymme. Vi ska kanske åka över på tisdag om mormor fortfarande är kvar då. Hampus - jag lånade din lilla dator ikväll hoppas att det var ok. Imrgon bär det av till Tingsryd och marknaden där, då kans´ke vi träffar Anna och Saga och kanske Linda och Felix oxå. Det är jättelängesen nu, snart dags att sammla ihop gänget och grilla lite och spela lite spel kanske. Fast i morgon ska jag nog inte handla nått annat än mat och ett par crocs till Skruttan. Hennes vita fina sandaler börjar redan bli försmå. Ett par långa leggings oxå om Börjes har. Jaha nänä Nu ska jag kollaite på Poirot. Tack för en otroligt trevlig dag alla inblandade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar