lördag, juli 04, 2009

O så var det kalas i kväll

det ska bli trevligt. Vi var hos Magnus och Ida igår och grillade lite, varmt så in i bängen var det. Idag är det auktion i Hovmantorp, såg på deras hemsida att de har 12 glas som Bengt Orup designat, har bett Walle bjuda på dem åt mig. De finns även i nyproduktion och jag vet inte om dessa var nya eller gamla, aja shit the same, jag vill ha dem iallafall....Idag är Oscar 2 månader -Grattis på 2 månaders dagen kompis- Jag ska ta och prova till det jag ska ha på mig ikväll ocgh bestämma mig, Cornelia hon sover nu och hon har väl fått eksem i naken iof värme eksem men ändå, jag smörjer med mildison kortison så får vi se om det blir bättre. Hon ska vara hos farmor och farfar ikväll. Nähä dags att ta tag i livet!
 
Trevlig helg!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar