onsdag, juli 15, 2009

Halmstad

Nä det blev inte så mycket korttagna tyvärr men vi hade verkligen trevligt, ja ialla fall jag och Cornelia, Vi åkte hemifrån vid 10,00 och så hämtade vi upp JOhan i Växjö och sen bar det av mot H-stad och vi träffade Stina på lunchen en snabbis sen gick vi ner till stan och shoppade, jag och Cornelia fick varsina par skor, mmm nya vita stövlar :) härligt och Cornelia hon fick ett par gympaskor med reflexer och så fick hon nya jeans och nya vita fina strumpor. DE har en butik som heter piraia i Halmstad synd att inte den finns i Växjö, mycket mysiga kläder tycker jag. idag bär jag glas och serviser, Pappa och Qua var här i måndags och då fick Hampus hjälp med att bära in det ena skåpet så nu kan det bli ordning och reda igen här i stuugan :) Jag har verkligen mycket glas har jag konstaterat, helt sjukt mycket glas, men det är ju de jag gillar :) På fredag fyller faster Cissi år så henne ska vi väl fira till helgen tror jag, jag har inte hört nått men det kan jag inte tänka mig annat än att vi ska det. Och sen nästa vecka fyller Phille år 4 år blir han :) Nä nu ska jag fortsätta att plocka glas. Ha en underbar onsdag (för det är väl det idag)
Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar