torsdag, juli 02, 2009

blixtar och dunder...

men inga magiska under, eller jo kanske, jag fick jobbet på Visma. Jag ska bara tacka ja till det oxå. Jo men det åskade verkligen här igår och det var så pass mycket så det brann i Kråksjö, en skogsbrand. Hampus och Cornelia låg och sov i varsin soffa när det åskade som värst ochjag ja jag satt i soffan och läste en bok, strömmen kom ju och gick lite hur som. Ja nä idag hoppas vi att det är mycket mycket friskare ute för igår var förj******. Nu ska vi ta en runda med vovven och ja nu är kameran laddad så nu kanske det kan blir lite bilder igen.
Nu jag skickade tillbaka den svarta klänningen igår så nyu vet jag inte vad jag ska ha på mig, hade tänkt att vi kunde ha åkt till Kosta på lördag men nu ska Hampus jobba men jag har en klänning i garderoben som jag aldrig har använt, köpte en Esprit-känning till ett bröllop för ca 2 år sen man hade den aldrig.

Kram C&C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar