tisdag, juni 30, 2009

1 års kontroll...

idag var vi på ett års kontroll med busan jag och Cornelias farmor - Tack för skjutsen!!!! Hon väger nu 8950 och är 75 cm lång, nä jag vet inte ens 9 kg - men kurvan ser bra att sa doktorn så det är inget att oroa sig för...en var vi och handlade på ICA. När vi kom hem sen så började det mullra och det såg mörkt ut borta över Linneryd men det kom aldrig så långt som till Kuppramåla och det ska vi väl vara glada för. Ja igår va vi i Växjö på salong självfallet och fixade våra huuden och det gick mycket bra, mormor var där oxå och kollade in sin lilla tjej så klart. Ja idag kom klänningen som jag ska ha på lördag, det är inte nått spec med den mer än att den var väldigt skön - ska kolla på folkart.se igen om min favvisklänning har kommit in - har den det så blir det den istället! Nä egentligen är det ju morden i midsomer nu men jag passade på att göra en liten avstickare nu när jag har varit uppe med Cornelia!
Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar